Usein kysyttyä
Miten teen ostoksia Coloren verkkokaupasta?
Klikkaa haluamasi tuotteet ostoskoriin ja paina ostoskorissa olevaa "kassalle"- painiketta. Nyt näet ostoskorissa olevat tuotteet, ja voit tarvittaessa muokata määriä tai poistaa tuotteita. Jos muokkaat korin sisältöä, muista painaa yläpuolelta "päivitä". Kassalla etenet "seuraava"- painikkeella eteenpäin. Täytä yhteystietosi huolellisesti, seuraavaksi valitse maksutapa ja sitten toimitustapa. Kun olet valinnut maksutavan ja toimitustavan, yhteenvetosivun alalaidassa on "siirry maksamaan"- painike. Lue ennen maksua käyttöehdot, ja rastita sen jälkeen "hyväksyn käyttöehdot". Maksun jälkeen muista palata takaisin kauppaan, että tilaus menee varmasti loppuun saakka.
Mitä maksutapoja teillä on käytössä?
Coloren verkkokaupassa voit maksaa Klarnan laskulla tai erämaksulla, verkkopankin kautta ja luottokorteilla (Visa, Visa Electron ja Mastercard).
Onko teillä kaikki kaupassa näkyvät tuotteet heti varastossa?
Varasto on ajantasainen eli kaikki kaupan tuotteet ovat heti varastossa. Ainoastaan tilaustuotteita eli rullittain myytäviä tapetteja emme säilytä varastossa (näillä toimitusaika vähän pidempi, 1-2 viikkoa).
Miten tilaus toimitetaan?
Käytämme pakettiemme toimitukseen postia. Voit valita joko nouto postista tai SmartPOST- paketin. Lisäksi valittavana on kotiinkuljetus. Kirjevaihtoehdon voi valita ohuille, kirjekuoressa postitettaville tuotteille kuten kaakelitarroille, tiskiluutuille tai postikorteille. Jos olet epävarma siitä, voitko valita jollekin tietylle tuotteelle kirjetoimituksen, ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, colore@colore.fi tai 040-576 4083/040-577 9314.
Lähiseudulla asuvat voivat myös noutaa tilauksen verkkokaupan varastoltamme, jolloin toimituskulua ei lisätä tilaukseen.
Mitä tuotteita palautusoikeus koskee?
Palautusoikeus koskee kaikkia muita paitsi määrämittaan leikattuja tuotteita (esim. metreittäin myytävät tapetit ja vahakankaat).
Kuinka kauan tilauksen toimittamisessa kestää?
Lähetämme paketit normaalisti 3-5 arkipäivän sisällä tilauksestasi. Loma-aikoina ja meistä riippumattomista syistä (esimerkiksi tavarantoimittajan varastotilanteen mukaan), toimituksissa voi olla pieniä poikkeuksia edellä ilmoitetuista ajoista. Tilaustuotteilla eli rullittain myytävillä tapeteilla toimitusaika on noin 1-2 viikkoa.
Haluan palauttaa tilaamani tuotteen/tuotteet, kuinka toimin?
Ole yhteydessä Coloren asiakaspalveluun ennen palautusta. Yhteystiedot ovat colore@colore.fi tai 040-576 4083/040-577 9314. Lähetämme sinulle sähköpostitse palautusohjeet.
Tilaamassani kahvikupissa on särö, kuinka toimin?
Jos paketista löytyy kuljetuksessa vioittunut tuote tai tuote ei toimikaan toivotulla tavalla, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos meillä on lähettää sinulle samanlainen tuote tilalle, toimimme ensisijaisesti niin. Jos korvaavaa tuotetta ei meillä ole, hyvitämme rikkinäisen tuotteen.
Miten voin lähettää palautetta tai toivoa tuotteita valikoimaanne?
Se onnistuu helpoiten lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen: colore@colore.fi
Kun valitsen maksutavaksi Klarnan, miten lasku toimitetaan?
Jos valitset Klarna laskun, saat laskun sähköpostiisi. Jos valitset Klarnan joustavan erämaksun, lasku tulee Klarnalta. Jos olet tehnyt Klarna erämaksulla ostoksia myös muista kaupoista, ostoksesi kootaan samalle laskulle.
Miten saan parhaiten tiedon Coloreen saapuvista uutuuksista?
Päivitämme uutuuksista aktiivisesti kuvia facebookiin. Facebookista löydät meidät nimellä Colore. Sinun kannattaa liittyä myös Coloren uutiskirjeen postituslistalle. Liity listalle Coloren facebook-sivuilta kohdasta "Tilaa uutiskirje!". Myös Coloren verkkokauppan (colore.fi) etusivulle päivittyvät kaikki uutuudet.
Voinko tilata tuotteita Coloresta Suomen ulkopuolelle?
Tällä hetkellä toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitatteko näytepaloja myymistänne tapeteista?
Kysy näytepalatilannetta asiakaspalvelustamme: colore@colore.fi tai 040-576 4083/040-577 9314.